Thursday, July 28, 2011

'' Φόβος ''

Δέν υπάρχει μεγάλυτερη εξάρτηση απ' τον φόβο.
Κοιτώντας γύρω μου βλέπω τον φόβο να ανεβοκατεβαίνει μαζί με τους ανθρώπους στο δρόμο.









 Όλοι κάτι φοβούνται και μένουν καθηλωμένοι κάτω απο αυτό το βάρος , ενώ η ζωή τους φευγει και
 πάει στα χαμένα .
Δεν ξέρω ποιός έσπειρε τον φόβο στους ανθρώπους. Ποιός μηχανισμός απ'έξω ή απο μέσα.
Ο φόβος είναι η πιο αποτελεσματική δύναμη καταστολής .Κατεβαίνει ένα τσιγκέλι από ψηλά και σε αρπάζει απ'τη ράχη.



''Φοβόμουν να εκδηλωθώ , να βγάλω προς τα έξω τα συναισθήματα μου,ακόμη και τον ίδιο μου τον φόβο .Φοβόμουν να αποχωριστώ τον φόβο μου.Στη μέχρι τώρα ζωή μου, ο φόβος μου είχει πάρει διάφορες εξωτερικές εκφράσεις.Κατωτερότητας, ανωτερότητας, σνομπαρίσματος, αδιαφορίας.Ώς και τη μορφή του έρωτα είχει πάρει..



Όμως μόνο εγώ ήξερα πόσο χυδαίος και αποκρουστικός ήταν.Ντρεπόμουν για τον φόβο μου καθώς και για ότι άλλο γεννιόταν μέσα στην ψυχή μου.





Ντρεπόμουν τελικά για την ίδια την ψυχή μου.












Κωστής Γκιμοσούλης -Μιά νύχτα με την κόκκινη-
Κέδρος , 1995

No comments:

Post a Comment