Monday, May 20, 2013

''Εικόνα δεύτερη..'' της Λέττης Κοιλάκου


Εικόνα δεύτερη :
Ενα ζευγάρι αγκαλιασμένο. Ο καθένας στις σκέψεις του.Μαζί.Οι καλύτερές τους στιγμές.




'' Είναι Σάββατο, την ώρα αυτή όλοι ετοιμάζονται για έξοδο - θα το θελα ; Μάλλον όχι.Που να βρίσκονται τώρα; Τί σκέφτεται για μένα ; Πρέπει να αρχίσω δίαιτα. Τι θα συνέβαινε αν ... Πρέπει να μάθω να ελέγχω τις ονειροπωλήσεις μου. Ώρες ώρες είναι ζωντανές. Πλόυτος ,διασημότητα ,τα προβλήματα όλα λυμένα .Τα προβήματα είναι λυμένα ; Προβλήματα .Άγχος .Το χέρι του στην πλάτη μου συνεχίζει να με χαιδεύει. Μ'αγαπάει κι η δική του σκέψη είναι μόνο σε μένα . Αν ήξερε ,θα μ΄αγαπούσε ; ''



Εκείνος : 
''Μ'αρέσει που κουρνιάζει στην αγκαλιά μου χωρίς να σκέφτεται τίποτα. Μακάρι να μπορούσα να κάνω το ίδιο .Τα δικά μου προβλήματα όμως είναι ζωτικά . Δέν έπρεπε να δεχτώ την προσβολή.Θα μπορούσα να του 'χω απαντήσει. Χαίρομαι τουλάχιστον που δεν ήταν μπροστά .Θα είχα να αντιμετωπίσω την ειρωνία της.Μακάρι να είχα ην δική της αδιαφορία μπρος τα προβλήματα. Είναι εδώ ,στην αγκαλιά μου ,με τη σκέψη της μόνο σε μένα .Νιώθω την τρυφερότητά της .Την αγαπάω μόνο επειδή αυτή μ'αγαπάει. Ευτυχώς που δεν θα το μάθει ποτέ ''.



Ένα ζευγάρι αγκαλιασμένο .
Μόνοι .
 Στις καλύτερες τους στιγμές.









Το κείμενο έχει γραφτεί απο την συγγραφέα Λέττη Κοιλάκου.
  Βρίσκεται στο της βιβλίο της με τίτλο ''Αγαπούλα Μ'ακους ;''
 

Βιβλία της ίδιας είναι τα εξής: 
 '' Αγαπούλα Μ'ακούς; ''  και '' Α-όπως ηδονή  '' που κυκλοφορούν απο τις εκδόσεις Δανιά.





 

1 comment: