Tuesday, September 20, 2011

ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ

Έπρεπε να το κάνω τελικά,ήταν σωστή σκέψη.
Δεν έπρεπε να έχω τόσον καιρό ενδοιασμούς.
Αλλά και ο κύριος Β.πολύ καλόςάνθρωπος,με έκανε να νιώσω πολύ άνετα. Με δέχτηκε και με ρώτησε για όλους.


Τα καθήκοντά μου απλά,μου τα εξήγησε όλα.
Κυρίως γραφείο αλλά κι εξωτερικές δουλειές,θα μείνει εννοείται ευχαριστημένος, όταν χρειάζεται δουλεύω σκληρά.
Μόνο που οι άλλοι με κοίταζαν με μισό μάτι - θα περίμεναν φαίνεται κάνα δικό τους.
Aλλά δε μου καίγεται καρφί, όλοι έτσι δουλεύουν.





Εγώ τώρα θ' αλλάξω τον κόσμο;


Οπότε λέω σιγά σιγά να αρχίσω να φτιάχνω τη ζωή μου.

Να ψάξω για καλύτερο σπίτι, ν' αλλάξω το παλιό μου αμάξι,
να φορέσω κάνα ρούχο της προκοπής...
Ως και διακοπές στο εξωτερικό μη σου πω οτι θα πάω.


Με περιμένει απο εδώ και εμπρός μια εντελώς καινούρια ζωή.













το ποιήμα γράφτηκε απο τον χ.ζ. (Χρήστο Ζάχο)
περισσότερο υλικό ποιημάτων του βρίσκεται εδώ :http://torpila.blogspot.com/
























No comments:

Post a Comment