Monday, September 26, 2011

ΈΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ





Ως εδώ δεν τα ΄χω πάει κι άσχημα.

Έχω υψηλή θέση στην εταιρία και πληρώνομαι
αρκετά καλά, τους είμαι πια απαραίτητος.
Η γυναίκα μου μ' αγαπάει ,μεγαλώνει σωστά τα παιδιά 
και μαγειρεύει επίσης ωραία. Φρόντισε κι έχασε πάλι 
τα κιλά της εγκυμοσύνης , μόνο για μένα.
Στην πολυκατοικία με χαιρετάν όλοι με χαμόγελο
και για το αμάξι μου κάτω έχει πάντα χώρο.


Παίρνω άδεια δύο τρεις φορές το χρόνο και πηγαίνω στο χωριό,
μ'αρέσει να κάθομαι στον κήπο και να παίζω χαρτιά
στο καφενείο με τους παππούδες , είναι το χόμπι μου .
Τις κυριακές συνηθίζω να τρώω στο σπίτι των γονιών μου ,
η μητέρα μου μού έχει ακόμη τρομερή αδυναμία.
Τρώμε και μετά πίνουμε μαζί καφέ.




Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται κανείς
να κλέβει, να παίρνει ναρκωτικά, να πίνει ή να καταστρέφει
τη ζωή του και των γύρω του όπως ακούω συχνά να γίνεται στις ειδήσεις.
Η ζωή είναι στο χέρι σου , αρκεί να έχεις όρεξη να δουλέψεις.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά :




Με δουλειά , κέφι και όραμα μπορείς να πετύχεις ό,τι θελήσεις .















Εικονογράφηση ποιήματος του Χρήστου Ζάχου (χ.ζ) με τίτλο '' Ένας επιτυχημένος τύπος ''
περισσότερο υλικό ποιημάτων του βρίσκεται εδώ :http://torpila.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment